sissekanne 2000, poja kiituseks

üleeile oli lasteaias arenguvestlus. lahkusin sealt üsna – sabakergitatuna.
et minu poeg, kellesse ma ise suhtun vahel vist nagu sellesse 2-3-aastasesse, kes ta kunagi oli, paistab väljapoole väga küps, arukas ja tasakaalukas. ka vaimse arengu testis oli ainus osa, kus ta maksimumpunkte ei saanud, häälikute oma (aga see oli ju teada nagunii). jah, seal oli mullegi üllatavaid asju. kogu testi mulle ei näidatud, aga mõnda lehte. näiteks, kus oli kuus ringi segmenti (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d1/Segment.svg/504px-Segment.svg.png – niimoodi siis lõigatakse segment, eksole), sirge pool allapoole ja igaühest tuli mingi asi joonistada ning RM oli edukalt kõik kuus millekski teinud (kuni kolm pidid tegema kõik, üle selle siis juba ainult osad lapsed, osad jäävad jänni). viimane oli näiteks tagurpidi pööratud paat (paadilauad välja joonistatud). mina ka ei tea, kuidas ta selliste asjade peale tuleb.
aga igaljuhul, kui mina vahel põen, et mu laps pole kooliküps või midagi, siis sellel pole ilmselt väga alust, nagu selgus. või siis lasteaiapoolse kinnitusena kohe üldse mitte alust.
🙂