oh neid filtreid ja ületöötlust

pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna, nagu kõik teavad?
eile jäin mõtlema, miks üks FB väikeettevõtte müügipostitus mind häirima jäi. ei läinud kuigi kaua, kui mõtlesin välja: see pilt seal juures pidanuks, nende toodet arvestades, olema helge ja päikseline, kuid kuigi algpilt tundub isegi paljulubav (ni ipalju, kui seda tajuda on seal), siis selle rikuvad ära kasutatud filtrid, mis teevad pildi süngeks. nojust, et natuke on värve maha keeratud ja tumedam hajus serv ja üldse vist veidi tumedust peal. ilmselt instagrammis või kusagil on see täpselt üks filter.
ning kuigi tulemus on selline instragammi-wannabe-lomo-tüüpi, ei tekita see antud kontekstis mingit ahvatlust. nagu öeldud, peaks neil olema helge ja hele pilt, kuid minu meelest on täpselt vastupidised filtrid peal.
ah, tegelikult pole ma mingi netiturundusguru või midagi, aga oma arvamust võin ju ikkagi avaldada kui inimene, kellele see pilt/toode suunatud on. ja samas hea tähelepanek iseendale mällu panemiseks – pildid tuleb ikka mõttega enne läbi vaadata, et vältida ebakõlasid pildi ja teksti meeleolu vahel.

teema juurde siis kah üks pilt, mida töötlesin enda kohta hirmus palju. päikeselise päeva puhul selline suvine.

grill345

ahjaa, näed, eile kirjutasin õppimisest, täna jäi üks huvitav akadeemilise õppe variant silma.