ma väidan endiselt, et seda eksamit ei ole võimalik ka ‘selle sinise raamatu‘ järgi ära teha. eriti, kui ülesandeid ei ole läbi tehtud ja ma pean ise mõtlema, mis asi mida mõjutab. see eeldab rohkem teadmisi ainest endast, kui meile antud on või kui ‘selles sinises raamatus’ kirjas on. ma olen sellega nüüd tegelenud nende materjalide põhjal piisavalt.
ning ma tegelikult ei saa aru, kuidas osa selle eksami ära tegid. sest see ikkagi ei olegi võimalik olemasolevate materjalide põhjal.
ma kohe ei tea, mida teha. üritada täna ikkagi? ja konkreetselt kirjutada, et see ülesanne on täitsa võõras?
nõme on teha sellist asja ju. lisaks võtab see kaua aega (tavaline eksamiaeg on meil 1,5h; seda eksamit tehti üle 2h, kuigi see pole lubatud.. ja ma ei arva, et ma kiiremini saan).
ma saan siit päris hilja minema ja pean veel õhtul lapse ka ära tooma. pimedas siis ilmselt. ja koju kotti ära viima ei tasu vist vahepeal minna, sest see kulutab veel hunniku aega ära.
ja muidugi, miks on nii, et ühel (viimasel) aastal on kaks suurt tööd? kursatöö ja lõputöö? see ei ole ju ka normaalne, kuigi sellest ma siiski närin end läbi.
aga kuna me õpime neli aastat, siis võiks need kolm suuremat tööd (projektõppe töö tegime eelmisel aastal) olla ikka hajutatumalt, et viimasel aastal süveneda lõputöösse.
ah, kool või asi, tahaks vahel öelda.
ja kesse kurat käskis mul siia tulla?
12:29
teine õppejõud, kes ka mingeid analoogseid asju õpetab, vaatas ühe eksamiülesande läbi ja leidis, et neist algandmetest on päris raske aru saada ja annab tõlgendada mitut moodi. no tõlgenda siis, kui loengus pole arutelu sellise ülesande ümber olnud..